Navigation


RSS: inlägg



- Mysdag!

2010-08-20 @ 02:38:33, Allmänt, , Kommentarer (1)

Har ju bara haft träffa vänner dag idag !! :) så myyys i love it that way ! :)


H och jag har sett film... Prince of persia som jag sagt innan va dålig men var väl dåligt koncentrerad när jag såg början men idag satt vi båda som klistrade !! Klart bra film och tillochmed jag tyckte de va fränt med alla hopp och volter mellan hustaken ;) hihi

Kom hem och tog mig en sån där ni vet förbjuden nattmacka ! Fick slåss med en galen lite sötpropp som attackerade dom av förtjusning ! Vild och galen men jag älskar'n ändå! Hihi



Kommentarer
Postat av: Martinragna

Very nice site. Well laid out.

2011-10-18 @ 07:43:18
URL: http://martinragna.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback