Navigation


RSS: inlägg



- Linköpings sämsta...

2010-08-03 @ 19:31:28, Allmänt, , Kommentarer (0)

...Städerska... Jag måste nog erkänna de snart... Haha eller så kanske de bara handlar om att jag kanske inte ska ta i så förbannat och grundskura allt så fort jag ska plocka iordning lite... Då tröttnar jag ju fort (och de finns ju en del annat som är roligare) hihi..


Karro gick hem precis iaf efter en liten kaffe och lite prat. Kul att se henne igen , men inte att hon sätter griller i huvudet påp mig om att skaffa en waui till! Jag har ju funderat men man måste ha ekonomi och tid för de också hihi...:) Vi får se !

Nä nu ett litet ryck till så jag blir av med alla ullareds-påsar och småsaker !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback