Navigation


RSS: inlägg



- Jisses vad dagarna går fort...

2010-08-18 @ 21:43:08, Allmänt, , Kommentarer (0)

Sov ju en stund idag ... sen stekte jag hemmagjorda mumsiga köttbullar och potatismos... på färskpotatis men de gick utmärkt !! Gottaste var ju att de blev lite köttbullar över efter matlådsransonen som jag kan ha på mina mackor!! Mums hihi...:)

Sen kom Karro och drack kaffe och skrattade åt mina minspel... förstår inte men hon är inte den enda som gör det! Så rolig kan jag väl ändå inte vara ;) haha


H och jag sitter o ser film nu, en jättemysig som heter Ice Castles som handlar om en grym tjej på konståkning !! Får se hur den slutar ... :)


Dagen har iaf gått fruktansvärt FORT ... och det är redan Torsdag imorgon :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback