Navigation


RSS: inlägg



- Glädjande på ringning!

2010-08-24 @ 21:26:35, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag när jag satt på utbildningen kom ett glädjande samtal... ovetandes tittade jag på rasten på mobilen och såg att jag hade röstmeddelande. Det löd ungefär såhär: Hej Ida, vi ringer från motala folketspark och ska ha familjedagar på lördag, vår makeup artist till ansiktsmålningen har dragit sig ur och vi behöver en ny, hittade din blogg och chansade bla bla...." Ringde upp hon hon förklara att hon googlat på makeup artist Motala och min blogg hade kommit upp..... Vem behöver hemsida?? Haha ... när man har BLOGG


Tragiskt nog vet jag ej om jag kan ta jobbet ... Lyckligtvis har jag ju kund i Mantorp på eftermiddagen där jag även ska fira lite inflyttning till kvällen och då vill jag ej ha med mig bil från motala och måste jag då hem emellan o lämna bilen och tåga till mantorp tar det tid !! Vilket gör att jag kanske bara blir aktivt arbetande i motala i ca 3 timmar.... Men jag ska undersöka ett förslag så vi får se !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback