Navigation


RSS: inlägg



- Fullt ös :)

2010-08-17 @ 12:31:44, Allmänt, , Kommentarer (0)

Sista måndagsklubben för min del igår.... De va skoj !

Vi tänkte att vi går innan 23 är de inte så mkt kö. Trodde vi.... Fick tag på Hoffa som sa att de stått i kö sen 21 ca.

Jag gick fram o prata med henne lite medan emma tog plats åt oss i kön... längst bak. Haha

Frågade vakten lite försiktigt om han kunde uppskatta väntetiden...svaret löd:

- Du... gå hem och lägg dig i soffan och dra på en bra film och drick ett gott glas vin för detta är inte värt att vänta på
Och jag: Det är ju precis va fan jag har gjort och skratta med han. Han gick sin väg o bad mig vänta och kom tillbaka ganska snart och blinkar med ena ögat och säger "Du hade stämpel va?"
In går jag FÖRE alla som stått i 2 timmar i kö! De kändes som man var ung på nytt igen haha ;)


Och kul va de !! Som ni kanske sett körde emma mig i kundvagn hem och fan va ont de gjorde att sitta i den ! Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback