Navigation


RSS: inlägg



- Förstörd powernap

2010-08-05 @ 16:13:22, Allmänt, , Kommentarer (0)

Försökte somna en stund förut eftersom jag endast sovit ca 4 timmar inatt men helt plötsligt får Chino cprycket och ställer sig och gnäller som en tok vid dörren. I stundens hetta och förbannad för jag ej fick sova tog jag mig och honom och låste in han i sovrummet, där fortsatte han... SUCK nu är de lite bättre men han har ALDRIG gjort så förut :S Fattar inget !!


Ska till en kund nu på en konsultation och frågade om jag fick ta med han för de går inte att lämna han nu när han är så här... då lär jag få alla grannar på mig samt ett nervvrak till hund !


och NU sover han... haha de är som barn !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback