Navigation


RSS: inlägg



- Dyngsur !!

2010-08-09 @ 21:24:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Varför ska de alltid regna när ja ska göra nåt eller är tvingad till och cykla? Och så slutar de när jag kommer innanför dörren?
Det händer alltid mig iaf... Kom in som en blöt katt hos H ... men det ordnade upp sig efter lite handdukstorkning och nya kläder :D


Har varit på Infokomp idag och fått info om studierna. Hade sökt 450p och det visade sig vara alldeles för mkt för min situation haha. Jag sa de att jag jobba väldigt olika men oftast 70-100% och läraren bara tittade på mig och sa "jag råder dig till att ta bort minst två kanske tre kurser... " Jag bara jahopp... hur mkt timmar motsvarar 450p typ då? "20-40 timmars plugg i veckan " då insåg jag att nu får jag fan lugna ner mig lite och strök 3 st och ska bara läsa upp HistoriaA och NaturkunskapB.

Sen är mitt mål att läsa dom fort som fan så jag hinner lite till :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback